EfterfødselsPilates

EfterfødselstræningKom i form efter din fødsel på dette hold som er for dig der har født indenfor 1-12 måneder – og for dig der bare ikke er kommet i gang med træning efter din fødsel for flere år siden.

Vores fokus

Vi har fokus på at du finder ind til din – nye – krop, at dine dybe mavemuskler bliver stærke, vi laver bækkenbundstræning,  skuldre, arme, ryg og ben bliver arbejdet igennem. Alt sammen mens åndedræt og kropsbevidsthed er i naturligt centrum. Kort sagt: hele kroppen bliver trænet op – med udgangspunkt i at møde dig der hvor du er.

Tag baby med

Der er selvfølgelig plads til amning, bleskift og babygråd! Vi har pusleplads, ammezone i venteværelset og legesager. På efterfødselsholdene er der max. 5 deltagere. Er du i tvivl om, om du er klar kan du kontakte os.

Hvad siger mor?

Har du født, så tag endelig baby med til pilates på Birgittes efterfødselshold. Vi mødre får styrket og genoptrænet hele kroppen, så man mærker hvor godt det gør bagefter OG der er god plads til børnene. Under træningen hygger de sig på gulvet – og med tiden udfører de jo af sig selv pilateslignende øvelser…Skal du amme, give flaske eller pusle er der superdejlige rum at være i. Ovenikøbet med drikkevarer og sundt slik til mor…

Anne Noller Nygaard, mor til Ursula

Jeg har vaeret meget glad for at gaa hos jer- der er en super stemning i kliniken,
traeningen var rigtig god og jeg har anbefalet den til mange jeg
kender- desuden fik jeg ved min sidste undersoegelse pga foedselskade
at vide at man i skanningsbilledet kunne se at min baekkenbund var i
fin form igen:-)

Jonna S

Læs mere om hvorfor det er godt at træne hér.