GravidPilates

Gravid træningKom på Aarhus mindste hold, få kvalificeret undervisning i hyggelige og varme omgivelser. Mærk og styrk dig selv og din krop og kom ind i en god træningsrutine før du bliver mor.

Hvordan træner vi?

Vi har fokus på bækkenbundstræning og stabilitets, styrke- og balancetræning. Den første gang vil du blive sat grundigt ind i træningsprincipperne som integrerer vejrtrækning, kropsbevidsthedstræning, smidighed og udholdenhed.

Holdet er lille med 3-5 deltagere.

Start nu!

Du kan gå på holdet allerede fra starten af din graviditet og frem til termin. Din træning til at føde, til at blive stærk mor og til at kunne holde på vandet kan allerede starte 9 måneder før terminen: Ved at træne de første 3 måneder af graviditeten optimeres ernæringsforholdene for babyen i maven. Ved at træne de efterfølgende 6 måneder af graviditeten forberedes kroppen optimalt til fødslen, din baby nyder godt af den ekstra iltrige blodstrøm og du får en stærk krop, klar til at møde alle de udfordringer som moderskabet vil give. Træningen forebygger også mange af de gener som kan opstå i løbet af graviditeten.

Til den 3. trimester gravide har vi også specialhold.

Vil du gerne træne din bækkenbund hjemme? Værså god hér er dit program!