CORONA

CORONA2020-03-22T20:31:04+01:00

Corona:

Update: Søndag d. 22. marts

BjørengKlinik åbner for behandling af akutte smertetilstande

I henhold til Sundhedsstyrelsens retningslinjer, åbner BjørengKlinik op for behandling af akutte smertetilstande. En akut smertetilstand kan være:

• Bækkenløsning
    • Rygsmerter
    • Nakkesmerter
    • Baby, der eksempelvis er blevet forløst ved kejsersnit, med kop eller som har stået skævt under fødslen, og som nu er urolig eller utrøstelig, da dette er et symptom på en smertetilstand hos baby

Ønsker du en tid til akut smertebehandling, kan du ringe på telefon 60 24 85 60 hverdage fra 8 – 9. Tager vi ikke telefonen, kan du lægge en besked, hvorefter vi ringer dig op.

I klinikken gør følgende retningslinjer sig gældende:

• Du kan ikke få behandling, hvis du oplever et eller flere af følgende symptomer: Feber, hoste, ondt i halsen, hovedpine, muskelømhed og åndenød
    • Du bedes spritte dine hænder af, når du ankommer til klinikken
    • Du skal holde en afstand på minimum 1 meter i venteværelset, hvis der er andre klienter til stede
    • Du bedes medbringe vand i flaske, da vi ikke har vand i kander
    • Du skal medbringe dit eget, regne lagen

Du kan læse Sundhedsstyrelsens beskrivelse af kritiske funktioner i sundhedsvæsnet under COVID-19 her.

Update: Torsdag d. 12. marts

I BjørengKlinik følger vi anbefalingerne fra Danske Fysioterapeuter og Sundhedsstyrelsen tæt. De oplyser nu, at al unødvendig behandling skal udskydes. Det betyder, at klinikken lukker, indtil Sundhedsstyrelsen ændrer sine anbefalinger.

Alle vores pilateshold – både igangværende og nye – udsættes derfor også på ubestemt tid. Ønsker du at komme på venteliste til et hold, kan du skrive til klinikvaert@bjorengklinik.dk med oplysninger om, hvilket hold du ønsker at komme på. Du kan se en oversigt over kommende hold her: Holdskema

På vores Facebook-side livestreamer Birgitte hver dag kl. 17 korte pilates-sessioner, som du gratis kan tilgå.

Du kan følge med her på siden eller på Facebook og Instagram, hvor vi holder dig opdateret, såfremt Sundhedsstyrelsen ændrer sine anbefalinger.

Vi glæder os til at se dig i klinikken, når stormen har lagt sig.

Kærlig hilsen

Birgitte, Sole, Bitten og Stine