Sommer Pop Up – FertilitetsProgrammet

Vil du gerne gøre noget sundt og aktivt for din fertilitet?

I løbet af sommerferien har du mulighed for at få en forsmag på vores holdforløb FertilitetsProgrammet, som er en kombination af teoretisk undervisning i reproduktiv sundhed og praktisk fertilitetsfremmende træning efter Mojzisova-metoden.

Sommer Pop Up – FertilitetsProgrammet er 1 x 90 minutter, hvor du får:

• Introduktion til et fertilitetsunderstøttende træningsprogram
  • Vejledning i, hvordan du gennem målrettet træning kan optimere forholdene for de reproduktive organer, så de får de bedste muligheder for tilførsel af nervesignal, ilt, næring, hormoner og mulighed for fri bevægelse

Den fertilitetsfremmende træning har til formål at:

• Øge blodcirkulation og iltning i bækkenet og omkring de reproduktive organer
  • Afhjælpe muskelspændinger i underlivet
  • Fremme livmoderens naturlige bevægelsescyklus
  • Øge mobiliteten og smidigheden af rygsøjlen og dermed forbedre nervesignalerne til bækkenet og de reproduktive organer
  • Afhjælpe spændinger og smerter i underliv, bækken, ryg og lænd
  • Afhjælpe eller lindre menstruationssmerter

FertilitetsProgrammet er både for dig, der prøver at opnå graviditet naturligt, og for dig, der forbereder dig til – eller allerede er i – medicinsk fertilitetsbehandling. Du kan også med fordel deltage, hvis du har endometriose, menstruationssmerter, smerter i underlivet eller blot ønsker at forberede din fertilitet til fremtiden.

Du er også velkommen på Sommer Pop Up, hvis du tidligere har deltaget på FertilitetsProgrammets hold-forløb.

Der er plads til fem deltagere på disse to Pop Up’s, som afholdes i klinikken tirsdag kl. 15:45 – 17:15  d. 27. juli og d. 3. august.

Underviseren på holdet er sygeplejerske Bitten Sehested.

Vil du læse mere om holdforløbet, som starter op til august kan du læse mere her

Ledige hold

Se alle ledige hold her

Det siger vores tidligere deltagere på Sommer Pop Up - FertilitetsProgrammet

Der er endnu ingen udtalelser.

Alle ledige hold