Pilates for mødre

Kom i kontakt med din (nye) krop efter fødslen på et af vores mange pilateshold for (nybagte) mødre.

Alle vores efterfødselshold tager udgangspunkt i, at du har født. Vi introducerer dig for de fem grundprincipper, og træningen centreres omkring den dybe kernemuskulatur i mave og ryg, bækkenbundstræning og smidighed.

Målet er at genopbygge muskulaturen, få en dybere kropsbevidsthed og øge kroppens styrke.

Hvornår kan jeg begynde at træne?

De fleste er fysisk klar til at påbegynde træningen tre til seks uger efter fødslen.

Har du født ved kejsersnit, anbefales det dog, at du venter fem uger, hvis du ønsker at deltage på et af vores efterfødselshold. Hvis du gerne vil begynde tidligere, kan du starte på KejsersnitProgrammet allerede tre uger efter dit kejsersnit. Det er et specialiseret genoptræningsprogram, der favner de mange elementer, et kejsersnit består af – fysisk såvel som psykisk.

Din baby er velkommen til træningen. Der er bøjler i muren uden for klinikken, så barnevognen kan låses fast. Desuden har vi to slyngevugger, der kan hænges op i studiet.

MammaPilates

Ønsker du at træne om uden baby – eller er det flere år siden, du har født – kan du melde dig til MammaPilates, som er fokuseret og intensiv træning om aftenen for mødre. 

Har du spørgsmål til holdene, kan du kontakte klinikken på telefon 60 24 85 60. Du er også velkommen til at sende en mail til kontakt@bjorengklinik.dk.

Ledige hold

Se alle ledige hold her

Det siger vores tidligere deltagere på Pilates for mødre og babyer

“Jeg har været i skiftende situationer i mit liv. Jeg har været gravid, på barsel, været under genoptræning efter operationer, jeg har skulle vedligeholde og træne. Der har altid været et pilateshold i BjørengKlinik, som har passet til mit niveau og mine ønsker.

Undervisningen er altid professionel, holdene er aldrig for store og underviserne har overskud til hjælpe alle – både i det planlagte program og med særlige øvelser, hvis dette skulle være nødvendigt. At gå til pilates i BjørengKlinik er også en slags uddannelse i at bevæge sig og sidde på en mere hensigtsmæssig måde for kroppen.

Så selv om man kun går til pilates en gang om ugen, er det givende alle dage.“

– Maria Viva, mor til to

Alle ledige hold

MammaFortsætter

10 mandage
Tidsrum: 19:20 - 20:20
Underviser: Anne Gaia Kjær
Første gang: 25/10/2021
1.600,00 DKK
0 ledige pladser

Kontakt os

Send os en besked med dit spørgsmål; så kontakter vi dig hurtigst muligt.