Behandling af kroppen

Book tid til behandling

Har du brug for behanding af kroppen?

Har du smerter, fysiske begrænsninger eller behov for behandling af kroppen efter skader, cancer eller kronisk sygdom, så se vores ydelser og behandlinger herunder.

Vi tilbyder både individuel behandling og holdtræning. Samtidig kan du også få rådgivning og vejledning i forhold til din situation og planlægning af indsats.

Ved behov for personlig kontakt eller spørgsmål til behandling, ring til os på

tlf +45 60248560 eller mail til info@bjorengklinik.dk

Behov for træning?

Se alle vores aktuelle træningshold ved at klikke på knappen herunder

Få behanding af kroppen hos Bjøreng Klinik

Hos Bjøreng Klinik kan du få behandling af kroppen. Hos os får du både behandling og træning – både hvis du har smerter, ar, kronisk lidelse, er gravid eller lige har født, har en baby eller et barn med motoriske udfordringer og meget mere. Vi dækker tværfagligt et stort område indenfor behandling af smerter, ar og symptomer efter cancerforløb samt et varieret og stort gravidunivers.

Akupunktur til behandling af kroppen: mod smerter og symptomer

Hvis du har brug for behandling med akupunktur kan vi også hjælpe dig hermed. Fx akupunktur mod hovedpine, ledsmerter eller menstruationssmerter og meget mere. Hvis du gerne vil være gravid, kan vi hjælpe dig med akupunktur, træning og behandling som stimulerer kroppens reproduktionsevner. Er du gravid med bækkenløsning, eller frygter du fødslen, kan vi hjælpe dig med at blive klar til at føde. Når baby er kommet ud, kan vi hjælpe dig med at genoptræne kroppen og genskabe balancen – særligt manglende søvn kan gøre dette svært at håndtere på egen hånd. Også større børn kan have behov for behandling af kroppen – herunder primært fysioterapi.

Gå til pilates hos Bjøreng Klinik

Vil du gerne lære pilates eller er du trænet i pilates, tilbyder vi både individuel træning og pilates på små fokuserede hold. Hos os bliver du ikke en i mængden, men et menneske som bliver set og hørt og behandlet efter egne specifikke behov og forudsætninger. Vi tilbyder pilates til mænd, nybagte mødre og gravide. Vi tilbyder også pilates til mødre med englebørn.

Sundhed er ikke en lineær proces

Hos Bjøreng Klinik får du behandling af krop med fokus på det hele menneske. Det betyder at vi ikke tror på at sundhed er en lineær proces men i stedet en proces som skal vurderes fra menneske til menneske. Sundhed er ikke det samme hos to personer, men altid forskellig efter hvem du er. Derfor siger vi gerne: “hellere dobbelthage end tantepukkel”, hvilket betyder at du godt kan være sund med dobbelthage, men at du ikke skal udvikle en tantepukkel fordi du bruger din ryg forkert eller har været udsat for skade eller sygdom. Så bliver sundhed til et spørgsmål og livskvalitet og glæde.

Hos Bjøreng Klinik følger vi altid Sundhedsstyrelsens råd og vejledninger og holder os altid aktuelt opdaterede herom